فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

خرید پنجره ساختمان گرد زیبا در کرج

خرید پنجره ساختمان گرد زیبا در کرج: پنجره گرد را می‌توان در هر اتاق همچنین در حمام و آشپزخانه استفاده کرد. این مدل پنجره، به فضای شما زیبایی میبخشد.این مدل پنجره گرد احتیاجی به پرده ندارد. با این حال در صورت تمایل و برای استتار، از یک پرده گرد استفاده کنید.اگر می‌خواهید پنجره حالت دکوری و تزئینی پیدا کند، برای آن قابی زیبا انتخاب کنید تا بیش‌تر جلب توجه کند. قاب‌های مختلف دوجداره در طرح‌های متنوع وجود دارند که با هر دکوری هماهنگ می‌شوند. پنجره‌های گرد معمولا کوچکند. پنجره‌های بزرگ، شکل جدیدی به دیزاین یک خانه می‌دهند. پنجره در اندازه متوسط را در اتاقی کوچک نصب کنید و از دو پنجره کوچک در حمام استفاده کنید. همچنین می‌توان این نوع پنجره‌ها را برای جلب توجه بیش‌تر در سقف نصب کرد.

 خرید پنجره ساختمان گرد زیبا در کرج

برای خرید پنجره های دو جداره گرد باید از انواع و مزیت های آن آگاهی داشته باشید.پنجره دوجداره گرد متنوع می باشد که بیشتر در دو مدل استفاده می گردد.

1. پنجره های Pivot

2. پنجره های Tornado

این نوع پنجره ها در سایز ها و ابعاد متنوعی قابل تولید است . علاوه بر آن می توان این پنجره ها را در طرحهای هندسی نیز تولید نمود.

از خصوصیات اصلی این پنجره ها باز شدن این پنجره ها بر حول یک محور و در وسط قسمت بازشو می باشد( نیمی از بازشو به سمت فضای داخل ساختمان می باشد و نیم دیگر در فضای خارجی ساختمان قرار می گیرد.)

از نظر عایق سازی ، این پنجره ها همانند پنجره های بازشو عایق بندی می گردد.

مزایای پنجره upvc گرد

وجود  پنجره یو پی وی سی گرد در خانه این پی آمد را به همراه خواهد داشت تا درضمیر شما احساس خوبی بوجود آید . این احساس حتی شما رابه این نقطه می رساند تا نظر خود را به دیگران نیز القاء کنید.

دلیل این است که ، درب و پنجره ها نه تنها نور طبیعی را به شما عرضه می دارد ، بلکه زیبایی و شخصیت را به طرق مختلف به خانه هاارزانی می نماید.

پس اگر شما در فکرایجاد دکوراسیون خانه خودو یا تغییر آن هستید پنجره های منزل شما از جذابترین عوامل موثر در دکوراسیون خانه شما به حساب می آیند . که می تواند در طرحها و رنگهای مختلف تولید و عرضه شود.

این پنجره ها به سبب عایق بودن موجب ارتقای کیفی هوای داخلی می گردد . این پنجره ها تصویری جدید از زیبایی رادر منزل شما به ارمغان خواهد آورد .

خرید پنجره ساختمان گرد زیبا

مزایای استفاده از پنجره upvc

  • ایجاد شرایط مناسب به منظور کنترل دمای محیط داخلی
  • کنترل میعانات سطحی و افزایش دید
  • قابلیت استفاده از شیشه های دو و سه جداره
  • قا بلیت تعویض پنجره های قدیمی در ساختمان های مسکونی ، بدون تخریب
  • استفاده از عملیات جوشکاری در اتصالات (در مقایسه با پنجره آلومینیوم و ترمال برک)
  • قابلیت ایجاد طرح و اشکال هندسی در پنجره ها
  • کاهش مصرف انرژی تا میزان 40 در صد
  • عمر طولانی و استحکام بالا
  • مقاومت در مقابل تغییرات جوی و مواد شیمیایی و عدم فرسودگی و تغییر رنگ
  • مقاومت در مقابل زمین لرزه و طوفانهای شدید
  • حذف کامل هزینه های رنگ آمیزی و نظافت آسان با آب و صابون
  •  قابلیت تولید و نصب سریع و آسان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.